Ta sieć nie przestaje zaskakiwać. Debiutuje z produktami, które „uśmiechają się” z półek
„Sięgnij po dobry nastrój!” – zachęca sieć Żabka, informując o wprowadzeniu nowej marki własnej o nazwie Good Mood.
„To przekąski, napoje i słodycze stworzone, by sprawiać radość pysznym smakiem, kolorowym designem i korzystną ceną” – czytamy w komunikacie prasowym sieci.
Jak wyjaśniają przedstawiciele Żabki, produkty nowej marki własnej dostępne są wyłącznie w sklepach sieci, a w ofercie znalazły się m.in. croissanty, czekolady, ciastka i owocowe smoothie.
Good Mood – nowa marka, która „uśmiecha się” z półek
Marka Good Mood szturmuje sklepy charakterystycznymi żółtymi opakowaniami i „śmiejącymi się” oczami, które przyciągają wzrok i nadają produktom indywidualny charakter. Jak informuje sieć, w ofercie znalazły się m.in. egzotyczne smoothie (mango–marakuja oraz ananas–kokos), chrupiące wafle czekoladowe DOUBLE CACAO i MAXXXI, delikatne croissanty z owocowymi nadzieniami, maślane ciasteczka oraz wersje z nadzieniem jabłkowym i wiśniowym, a także mleczna i biała czekolada – również w odsłonie bąbelkowej.
Przedstawiciele Żabki zapewniają, że wszystkie wyroby czekoladowe powstają ze zrównoważonych upraw, co potwierdza certyfikat Rainforest Alliance.
– Chcemy, aby Good Mood wnosił do codziennych zakupów odrobinę radości – zarówno dzięki smakowi, jak i samemu wyglądowi produktów – podkreśla sieć w swoim komunikacie.
Zapowiada, że już wkrótce do oferty dołączą kolejne warianty orzechowe i czekoladowe, a intensywna komunikacja w sklepach, aplikacji, serwisie WWW oraz kanałach social media Żabki ma pomóc jeszcze szybciej zbudować rozpoznawalność tej pozytywnej, energetycznej marki.
Marki własne mają branie w Żabce
– Klienci coraz częściej wybierają marki własne, poszukując dobrej jakości w atrakcyjnej cenie – mówi Jan Kisielewski, Brand & Innovation Director w Żabka Polska.
Jak podkreśla, nowa marka Good Mood idealnie wpisuje się w ten trend.
– Po raz kolejny udowadniamy, że marka własna nie musi być odtwórcza, ale może angażować swoim unikatowym brandingiem i oryginalnymi aktywacjami. Zależy nam, by produkty Good Mood od pierwszego spojrzenia wywoływały uśmiech – stąd radosne oczy, które zaczepnie na nas patrzą z każdego opakowania – wyjaśnia Kisielewski.
Zapewnia, że czekolady, ciastka czy smoothie to pyszne propozycje zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, którzy chcą „sięgnąć po przyjemnościową przekąskę”.
– Będziemy rozwijać markę Good Mood, poszerzając jej asortyment o nowe produkty z uwielbianych przez naszych klientów kategorii – zapowiada.